Reģistrējies un saņem 10% atlaidi!
Prosperity Paradox : How Innovation Can Lift Nations Out of Poverty, The

Prosperity Paradox : How Innovation Can Lift Nations Out of Poverty, The

€9.33 €7.00

Kleitone M. Kristensena, tādas biznesa klasikas autore kā novatoru dilemma un New York Times bestsellers How Will You Measure Your Life, un līdzautori Efosa Ojomo un Karen Dillon atklāj, kāpēc tik daudz investīciju ekonomikas attīstībā nespēj radīt ilgtspējīgu labklājību un piedāvā revolucionāru risinājumu patiesām un ilgstošām pārmaiņām. Globālā nabadzība ir viena no pasaulē satraucošākajām problēmām. Gadu desmitiem mēs esam pieņēmuši, ka gudri, labi domājoši cilvēki galu galā spēs mainīt nabadzīgo valstu ekonomisko trajektoriju. Sākot no izglītības, beidzot ar veselības aprūpi, infrastruktūru un beidzot ar korupcijas izskaušanu, pārāk daudzi risinājumi ir balstīti uz izmēģinājumiem un kļūdām. Būtībā plāns bieži vien ir noteikt jomas, kurām nepieciešama palīdzība, pārpludināt tās ar resursiem un cerēt, ka laika gaitā tās mainīsies.

Bet cerība nav efektīva stratēģija.

Clayton M. Christensen un viņa līdzautori atklāj paradoksu mūsu pieejas nabadzības risināšanā pamatā. Lai gan mūsu pašreizējie risinājumi ir cēli, tie nesniedz konsekventus rezultātus un dažos gadījumos ir saasinājuši problēmu. Vismaz divdesmit valstis, kuras ir saņēmušas miljardu dolāru vērtu palīdzību, tagad ir nabadzīgākas.

Piemērojot stingro un teoriju balstīto analīzi, par kuru viņš ir pazīstams, Kristensens iesaka labāku veidu. Pareizais jauninājumu veids ne tikai veido uzņēmumus, bet arī valstis. Labklājības paradokss nosaka kopējo ekonomikas attīstības modeļu robežas, kas parasti ir centieni no augšas uz leju, un piedāvā jaunu pamatu ekonomiskajai izaugsmei, kuras pamatā ir uzņēmējdarbība un tirgu veidojoša inovācija. Kristensens, Ojomo un Dilons izmanto veiksmīgus piemērus no Amerikas ekonomiskās attīstības, tostarp Ford, Eastman Kodak un Singer Sewing Machines, un parāda, kā līdzīgi modeļi ir strādājuši citos reģionos, piemēram, Japānā, Dienvidkorejā, Nigērijā, Ruandā, Indijā, Argentīnā , un Meksikā.

Šīs grāmatas idejas palīdzēs uzņēmumiem, kas izmisīgi meklē reālu, ilgtermiņa izaugsmi, redzēt reālu, ilgtspējīgu progresu tur, kur tie iepriekš ir cietuši neveiksmi. Bet Labklājības paradokss ir kas vairāk par biznesa grāmatu; tas ir aicinājums rīkoties ikvienam, kurš vēlas jaunu pieeju, lai padarītu pasauli labāku un labklājīgāku.

  • Autors: Clayton M. Christensen
  • Ražotājs: HarperCollins Publishers
  • Valoda: Angļu valoda
  • ISBN kods: 9780062851826
  • Vāku tips: Cietie vāki
  • Izdošanas gads:2019
  • Lpp.:368

Šīs preces nav noliktavā

Atstājiet savu e-pastu un Jūs saņemsiet ziņu, tiklīdz tā atkal būs pieejama!

Photo

Reģistrējies un saņem 10% atlaidi!

Photo

Atlaide pilnas cenas precēm. Atlaides nesummējas!

Photo

Pasūtījumu apstrāde notiek darba dienās no plkst. 10:00 līdz 18:00.

Photo

Bezmaksas piegāde uz OMNIVA pakomātiem Latvijā pasūtījumiem no €35.00.

Photo

Bezmaksas piegāde jebkurā GLOBUSS grāmatnīcā 1-5 darba dienu laikā, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, saņemsi e-pastu un/ vai SMS.

Photo

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā raksti uz eveikals@eglobuss.lv vai zvani +37125615675.

Dalies sociālajos tīklos:

Līdzīgas preces Līdzīgas preces

Ieskaties, varbūt noder

Kāds nesen iegādājās Kāds nesen iegādājās

Šīs preces ir pamanījuši citi e-veikala apmeklētāji

Neatradi to, ko meklēji? Palīdzēsim!

Sazināties